ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Розміри (без дротів) |
45 х 15 х 7 мм |
Маса (з дротами) |
11 г |
Постійний струм |
5 А |
Короткостроковий струм |
10 А |
Імпульсний струм |
30 А |
Напруга зовнішнього акумулятора, В |
4,8...15 |
Призначений для дискретного ввімкнення на борту моделі, різних пристроїв, робота яких пов'язана з генерацією перешкод, що впливають на роботу каналу зв'язку ( електродвигуни з підвищеним іскрянням щіток, або іскривої системи запалювання для ДВС). Увімкнення цього пристрою відбувається вільним каналом передавача.
Регулювання моменту увімкнення здійснюється за допомогою підстрочного резистора "настроювання вмикання", настроювання напрямку спрацьовування відбувається переставанням джампера "реверс" в одне з двох крайніх положень. У разі знятого джампера вихідне навантаження вимкнене. Під час увімкнення пристрою спалахує світлодіод "індикація" на платі вимикача. Застосування оптрону дає змогу здійснити повну гальванічну розв'язку схеми пристрою керування і силової частини (навантаження).
Можливе паралельне під'єднання двох і більше подібних пристроїв до одного каналу приймача з індивідуальним настроюванням сектора та моменту спрацьовування кожного з них.
Під час використання цього пристрою як електронний вимикач для ходового електродвигуна (або інше індуктивне навантаження) з струмом споживання до 5 А, його необхідно зашунтувати діодом Шоттки, щоб уникнути виходу з ладу силового MOSFET-транзистора цього пристрою.
Приєднання пристрою треба робити відповідно до бирки на дротах (червоний — плюс, чорний — мінус). Триколірний дріт із фішкою під'єднується до відповідного каналу приймача.
Величина постійного струму може становити до 5 А, імпульсного — до 30 А. Комутована напруга живлення навантаження — 4,8...15,0 В.
Перевірку працездатності та настроювання пристрою треба проводити до під'єднання зовнішнього акумулятора та навантаження. Така можливість забезпечується завдяки тому, що вся сигнальна частина схеми, включно з індикацією, живиться безпосередньо від приймача.
Під час експлуатації треба ретельно дотримуватися полярності під'єднання пристрою до навантаження й зовнішнього акумулятора.
Треба уникати потрапляння води, пилу та палива на плату пристрою. Під час встановлення на борту моделі треба вжити заходів щодо захисту пристрою від впливу вібрації й ударних навантажень.
Треба дотримуватися діапазону живильної напруги навантаження. З огляду на те, що керування силовим транзистором відбувається від джерела живлення навантаження, його нормальна робота можлива тільки в зазначеному діапазоні живильної напруги — 4,8...15,0 В.
- Ціна: 310 ₴